FanTassies op de braderie
- Wendy

- 6 dagen geleden
- 1 minuten om te lezen
Op 6 juni 2026 stond FanTassies voor het eerst op een braderie in Waddinxveen. We hadden een spandoek laten maken voor de kraam, we hadden een mooi roze kleed besteld voor op de tafel en we hadden hoodies laten bedrukken.
Op de dag zelf moesten we uitvinden hoe we de kraam sfeervol wilden inrichten. Met alle voorbereidingen vinden we dat we er goed in geslaagd zijn! De kraam was kleurrijk zoals we dat graag wilden.
Het weer zat niet helemaal mee, maar we hebben ondanks dat, een prima eerste braderie gehad! We kijken tevreden terug op een mooie en gezellige dag! Misschien gaan we dit nog wel eens doen!





Opmerkingen